ПРАВИЛА ПЕРЕБУВАННЯ | Shambala Wellness Club

ПРАВИЛА ПЕРЕБУВАННЯ

Правила проживання та перебування в SHAMBALA WELLNESS CLUB (далі – Правила) розробленні на підставі Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затверджених наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. № 19.
Правила регламентують процедуру та порядок надання Гостям/Замовникам готельних та оздоровчих послуг в SHAMBALA WELLNESS CLUB (далі – Центр) та розповсюджуються на всіх фізичних та юридичних осіб, що здійснюють бронювання та користуються готельними та оздоровчими послугами, які надає Центр, якщо інші умови не визначені в Договорі між Центром та Гостем /Замовником.

Визначення термінів
Центр – SHAMBALA WELLNESS CLUB, розташований за адресою: Україна, Київська область, с. Рожни, вул. Свободи, 67.
Гість – фізична особа, яка здійснює придбання та використання або має намір придбати та використати готельні та оздоровчі послуги для власних потреб;
Група – сукупність гостей, що складається з 10 або більше осіб;
Замовник – фізична або юридична особа, яка укладає відповідний договір на надання готельних та оздоровчих послуг на користь Гостя від імені Гостя або від свого імені та здійснює оплату за цим договором (надає гарантії щодо оплати за цим договором);
Послуга – дії (операції) Центру з розміщення Гостя шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання в готелі, а також інша діяльність, пов’язана з розміщенням та тимчасовим проживанням та оздоровленням. Послуга складається з основних та додаткових послуг, що надаються гостю при розміщенні та проживанні в центрі;
Основні послуги – обсяг послуг (проживання, харчування та аюрведичні процедури), що надаються Гостю/Замовнику відповідно до його замовлення або договору;
Додаткові послуги – обсяг послуг, що не належать до основних, замовляються та сплачуються Гостем/Замовником додатково;
Реєстраційна карта Гостя – документ встановленого зразка, в який при оформленні проживання вносяться особисті дані Гостя, що проживає у Центрі (ім’я та прізвище, номер паспорта, місце проживання та інші необхідні відомості) та який підписується Гостем;
Номер – окреме мебльоване приміщення, що складається з однієї або декількох кімнат, обладнаних для тимчасового проживання Гостя/гостей;
Місце (ліжко-місце) – частина площі номера з ліжком, постільною білизною, рушниками та іншим інвентарем відповідно до категорії номеру, призначена та придатна для проживання однієї особи;
Ресурс номерного фонду – сукупність наявних номерів Центру, підготовлених належним чином до заселення гостей;
Бронювання – процес замовлення Гостем/Замовником основних та/або додаткових послуг Центру, з метою використання таких послуг в обумовлені у заявці терміни конкретним гостем (індивідуальне бронювання) або групою гостей (групове бронювання);
Гарантоване бронювання – замовлення основних послуг з наданням Гостем/Замовником підтвердження оплати замовлених послуг шляхом передплати, при якому Центр не скасовує бронювання у разі не заїзду Гостя до 18:00 дати заїзду;
Підтвердження заброньованих послуг – письмова згода Центру щодо надання замовленого переліку основних послуг у терміни, передбачені заявкою на бронювання, особам, що здійснили таке замовлення;
Відмова в бронюванні послуг – відмова Центру в наданні основних послуг, замовлених в заявці на бронювання;
Анулювання – відмова Гостя/Замовника від заброньованих послуг. Анулювання поділяється на три види:
– своєчасне анулювання;
– пізнє анулювання;
– неприбуття.
У разі пізнього анулювання або неприбуття Центр стягує штраф з Гостя/Замовника згідно з умовами, викладеними в п. 2.14.4. цих Правил або в договорі.
Своєчасне анулювання – відмова Гостя/ Замовника від використання заброньованих послуг не пізніше, 14:00 дня, що передує даті запланованого заїзду, або в обумовлені договором терміни;
Пізнє анулювання – відмова Гостя/Замовника від використання заброньованих послуг у термін, після 14:00, що передує даті запланованого заїзду, або в обумовлені договором терміни;
Неприбуття – фактичне неприбуття Гостя до Центру у день заїзду або ануляція заброньованих послуг після 15:00 години дати запланованого заїзду;
Дата заїзду – дата прибуття Гостя до Центру;
Дата виїзду – дата виїзду Гостя із Центру;
Ранній заїзд – заїзд Гостя до Центру до розрахункової години;
Пізній виїзд – виїзд Гостя із Центру після розрахункової години в день виїзду;
Розрахункова година – година, яка встановлена в Центрі і при настанні якої Гість повинен звільнити номер у день виїзду.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Центр призначений для тимчасового проживання та обслуговування громадян віком від 12 років, незалежно від місця їх постійного проживання та реєстрації.
1.2. Режим роботи Центру – цілодобово.
1.3. У Центрі затверджено наступний графік роботи та час надання послуг:
1.3.1. Служба прийому та розміщення гостей працює з 09:00 до 21:00.
1.3.2. Час проведення процедур:
– Нульова сесія проводиться з 08:00 до 10:00;
– Перша сесія проводиться з 10:00 до 12:00;
– Друга сесія проводиться з 12:00 до 14:00;
– Третя сесія проводиться з 15:00 до 17:00
– Четверта сесія проводиться з 17:00 до 19:00.
1.3.3. Йога проводиться за наступним графіком:
– пранаяма з 07:00 до 07:45;
– ранкова йога з 07:50 до 09:00,
– денна йога з 11:00 до 12:30,
– вечірня йога з 16:00 до 17:30.
1.3.4. Час роботи ресторану з 09:00 до 20:00:
– Сніданок з 09:00 до 11:00;
– Обід з 13:30 до 16:00;
– Вечеря з 18:00 до 20:00;
1.3.5. Час роботи аквазони SPA з 09:30 до 21:00;
1.3.6. Час роботи wellness-бару в SPA з 09:30 до 21:00;
1.3.7. Час роботи тренажерного залу з 08:00 до 20:00;
1.3.8. Час проведення вечірніх заходів для Гостей з 19:30 до 20:30.
1.4. Основні та додаткові послуги надаються Гостям в межах наданих ними гарантій оплати.
1.5. Оригінальний примірник даних Правил зберігається у адміністрації Центру.
1.6. Дані Правила розміщені для ознайомлення у куточку споживача, у адміністратора на стійці реєстрації гостей та на офіційному сайті Центру.
1.7. В місцях загального користування Центру працює система відеоспостереження. Вся інформація записується на цифрові носії і зберігається. Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки Гостей, відвідувачів, працівників, їх майна та майна Центру. При підписанні реєстраційної картки Гість приймає до уваги та не заперечує проти використання системи відеоспостереження в приміщеннях Центру (за винятком номерів, процедурних кімнат, роздягалень, душових та туалетних кімнат).

2. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ НОМЕРІВ У ЦЕНТРІ
2.1. Центр має право укладати договір з Гостем/Замовником на бронювання номерів та оздоровчих послуг шляхом підписання його двома сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання електронною поштою, телефоном, за допомогою соціальних мереж, бронювання на сайті Центру або іншим чином, що дозволяє достовірно встановити належність заявки Гостю/Замовнику.
2.2. Шляхом подання Заявки на бронювання Гість та/або Замовник підтверджують, що вони ознайомлені з цими Правилами та публічним Договором оферти і погоджуються з умовами, визначеними в них.
2.3. Заявка на індивідуальне бронювання в обов’язковому порядку повинна містити наступні дані:
· Ім’я та прізвище гостя (гостей);
· Дата заїзду та виїзду;
· Запланований час заїзду та виїзду;
· Категорія та кількість номерів (місць);
· Вид оздоровчої послуги або пакетованої пропозиції;
· Країна, громадянином якої є гість (гості);· Контактний телефон, контактна особа;
· Вид оплати;
· Особливі умови розміщення;
· Особливі умови харчування (індивідуальні вподобання, наявність алергій);
· Будь-яка інша інформація, яку Гість вважає за необхідне повідомити.

2.4. Заявка на групове бронювання обов’язково повинна містити наступні дані:
· Найменування Замовника;
· Категорія та кількість номерів (місць);
· Види оздоровчих послуг або пакетованих пропозицій;
· Список групи;
· Кількість подружніх пар, громадян жіночої та чоловічої статі;
· Дата заїзду та виїзду;
· Запланований час заїзду та виїзду;· Контактний телефон та контактна особа Замовника, що здійснює бронювання;
· Вид оплати;
· Громадянство гостей;
· Контактний телефон та контактна особа Замовника, що здійснює бронювання;
· Вид оплати; · Особливі умови розміщення;
· Особливі умови харчування (індивідуальні вподобання, наявність алергій);
· Список VIP-клієнтів за необхідності, де зазначаються прізвища VIP-клієнтів та особливі умови проживання, обслуговування та харчування;
· Будь-яка інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне повідомити.

2.5. Після отримання заявки на бронювання та у разі згоди Центру щодо надання замовлених послуг згідно із заявкою, Центр надсилає за допомогою засобів електронної пошти або месенджерів (Viber, WhatsApp, Telegram, Messenger) рахунок для здійснення попередньої оплати (не менше 50% від загальної вартості замовлених послуг). Після отримання передплати Гостю/Замовнику висилається підтвердження заброньованих послуг.

2.6. Зміни та доповнення до заявки на бронювання приймаються тільки в письмовій формі.
2.7. Зміна дати заїзду та виїзду групи гостей здійснюється не пізніше ніж за 14 днів до дня заїзду.
2.8. У випадку незамовленого заздалегідь продовження строку перебування чи зміни дати заїзду групи гостей Центр приймає рішення відповідно з наявним на даний момент ресурсом номерного фонду та залишає за собою право відмовити у бронюванні або подовженні проживання.
2.9. У межах заброньованої кількості номерів замість гостей, вказаних у Заявці на бронювання, за згодою Центру можуть бути розміщені інші гості у ті ж строки проживання та по тому ж класу обслуговування з обов’язковим інформуванням Центру про це у письмовій формі не пізніше, ніж за 24 години до запланованої дати заїзду.
2.10. У випадку зміни чисельності групи до кількості менше, ніж 10 осіб, Центр має право змінювати узгоджені у договорі із Замовником тарифи на послуги.
2.11. У разі неможливості надання будь-яких основних та/або додаткових послуг, перелік яких вказаний в заявці на бронювання, Центр пропонує альтернативні послуги відповідно до переліку послуг Центру та згідно діючих у Центрі тарифів.
2.12. Центр має право відмовити у здійсненні бронювання у разі:
– відсутності вільних номерів;
– наявності заборгованості Гостя/Замовника перед Центром за раніше надані послуги;
– Гість занесений до списку небажаних гостей;
– Гість, який порушує правила проживання та перебування в SHAMBALA WELLNESS CLUB.

2.13. Анулювання бронювання:
2.13.1. Анулювання індивідуального бронювання:
• Гість/Замовник може відмінити (анулювати) бронювання номеру своєю письмовою заявою направленою на електронну пошту Центру.
• Якщо Гість/Замовник попереджає Центр про відмову до 14-ї години дня, що передує даті заїзду штрафні санкції не застосовуються.
• Якщо заява на відмову від бронювання була зроблена пізніше 14-ї години дня, що передує даті заїзду або Гість не заїхав, то адміністрація Центру має право застосувати до Гостя/Замовника штрафні санкції за простій номеру в розмірі 100% загальної вартості заброньованих номерів за 1 розрахункову добу.
• У разі зменшення термінів проживання адміністрація Центру має право застосувати до Гостя/Замовника штрафні санкції у розмірі вартості заброньованих номерів за 1 розрахункову добу.
2.13.2. Анулювання групового бронювання (група до 10 чоловік):
• Скасування бронювання більше ніж за 14 календарних днів до дати заїзду групи гостей здійснюється без застосування штрафних санкцій до Замовника.
• У разі скасування бронювання за 7-14 календарних днів до дати заїзду групи гостей, штрафні санкції застосовуються у розмірі 50% від загальної вартості заброньованих номерів за 1 розрахункову добу.
• У разі скасування бронювання менше ніж за 7 календарних днів до дати заїзду групи гостей, штрафні санкції застосовуються у розмірі 100% від загальної вартості заброньованих номерів за 1 розрахункову добу.
• У разі зменшення термінів проживання адміністрація Центру має право застосувати до Гостя/Замовника штрафні санкції у розмірі вартості заброньованих номерів за 1 розрахункову добу.
2.14.3. Анулювання групового бронювання (група більше 10 чоловік) проводиться виключно на умовах, викладених у Договорі.
2.14.4. Неприбуття Гостя/групи гостей:
• При запізненні Гостя/групи гостей вартість проживання не перераховується, кошти не повертаються.
• Неприбуття Гостя/групи гостей є підставою для застосування до Гостя/Замовника штрафних санкцій у розмірі 100 % загальної вартості всіх заброньованих номерів за 1 розрахункову добу.

3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ В ЦЕНТРІ
3.1. Гість зобов’язаний надати працівнику Центру, який здійснює оформлення гостей, паспорт або інший документ, що засвідчує особу – паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – особове посвідчення або військовий квиток для внесення особистих даних Гостя в електронну програму, у якій формується реєстраційна карта Гостя.
3.2. Шляхом підписання реєстраційної карти Гість підтверджує правильність особистих даних та те, що він ознайомлений з цими Правилами та Договором публічної оферти і погоджуються з умовами, визначеними в них.
3.3. Центр гарантує конфіденційність отриманих особистих даних Гостя.
3.4. Забороняється вилучення у гостей паспортів, або документів, які їх замінюють, під заставу.

4. ПОРЯДОК РОЗМІЩЕННЯ.
4.1. Час виїзду гостей та розрахунковий час – до 12:00 поточної доби за місцевим часом.
4.2. Час реєстрації та поселення у Центрі починається з 15:00 поточної доби за місцевим часом.
4.3. Заїзд до 14:00 години є додатковою послугою та надається в залежності від стану ресурсу номерного фонду.
4.4. При ранньому заїзді в період з 00:01 до 15:00 години плата стягується в розмірі 50% ціни номера/місця за 1 розрахункову добу.
4.5. При ранньому заїзді Гостя після 08:00 години за наявності вільних номерів Гість може розміститися в номері без додаткової оплати.
4.6. При проживанні у Центрі менше однієї доби, оплата береться за повну добу незалежно від фактичного розрахункового часу.
4.7. Виїзд після 12:00 є додатковою послугою та надається в залежності від стану ресурсу номерного фонду.
4.8. При виїзді після розрахункового часу у період до 20:00 години оплата складає 50% ціни номера/місця за 1 розрахункову добу.

5. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ЗА ОСНОВНІ ТА ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ
5.1. Порядок розрахунків за основні послуги:
5.1.1. Основні послуги надаються Центром виключно за наявності 100% попередньої оплати.
5.1.2. У випадку, якщо Гість/Гості не користувався будь-якою послугою, що входить до складу основної, ціна на основні послуги залишається незмінною, а вартість такої невикористаної послуги Гостю не відшкодовується.
5.1.3. При здійсненні індивідуального бронювання Гість/Замовник здійснює передплату в розмірі не менше 50% від вартості замовлених послуг впродовж трьох днів з моменту отримання рахунку. Остаточну вартість замовлених послуг Гість/Замовник сплачує у день заїзду під час оформлення на стійці Служби прийому та розміщення.
5.1.4. При груповому бронюванні Замовник здійснює передплату в розмірі не менше 50% від вартості замовлених послуг впродовж трьох днів з моменту отримання рахунку. Остаточну вартість замовлених послуг Гість/Замовник сплачує не пізніше ніж за 14 діб до дати заїзду групи, якщо інше не передбачено умовами Договору.
5.1.5. У випадку, коли Гість оформлюється без попереднього бронювання, повна вартість основних послуг за весь період проживання сплачується готівкою або банківською карткою у момент оформлення проживання у Центрі.
5.1.6. Ціна основних послуг не включає туристичний збір. Туристичний збір нараховується та сплачується окремо, відповідно до Порядку нарахування та оплати туристичного збору в SHAMBALA WELLNES CLUB, затвердженого наказом керівника Центру.
5.2. Порядок розрахунків за додаткові послуги:
5.2.1. За додаткові послуги, замовлені при бронюванні Гість розраховується шляхом 100%-ї попередньої оплати одночасно з розрахунком за основні послуги.
5.2.2. За послуги ресторану, wellnеss-бару, пральні та ін., що замовлені під час перебування в Центрі, Гість, який не проживає в Центрі та отримує лише СПА-процедури, розраховується на стійці прийому та розміщення шляхом 100%-ї попередньої оплати.
5.2.3. Гість, який проживає в Центрі та проходить оздоровчі програми лінійки «Ayurveda» або «Wellnеss» має можливість замовляти додаткові послуги без попередньої оплати в межах встановленого кредиту, який становить 5000,00 гривень.

6. ПОРЯДОК ВИБУТТЯ ГОСТЯ
6.1. При вибутті з Центру Гість зобов’язаний пройти процедуру виселення, для чого йому необхідно звернутися до стійки реєстрації гостей, де повідомити черговому адміністратору про свій від’їзд та здати картку-ключ.
6.2. При виявленні службами Центру пошкодженого або втраченого з вини Гостя майна, Гість повинен відшкодувати вартість такого пошкодженого (втраченого) майна до моменту виїзду згідно з діючим Прейскурантом компенсації пошкодженого майна.
6.3. При виявленні службами Центру факту куріння в номері, Гість повинен відшкодувати вартість обробки номеру від тютюнового диму згідно з діючим Прейскурантом компенсації пошкодженого майна.

7. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ГОСТЕЙ, ЯКІ ПРОЖИВАЮТЬ У ЦЕНТРІ
7.1. Гість зобов’язаний:
7.1.1. Дотримуватись норм та вимог даних Правил.
7.1.2. Дотримуватись правил пожежної безпеки.
7.1.3. Дбайливо ставитись до майна, що знаходиться в номері, інших приміщеннях Центру та на території Центру.
7.1.4. При виході з номеру закрити вікна, водопровідні крани, вимкнути світло та електроприлади.
7.1.5. Своєчасно та у порядку, встановленому даними Правилами, повністю сплачувати вартість отриманих основних та додаткових послуг Центру відповідно до діючих у Центрі тарифів.
7.1.6. У випадку втрати або пошкодження майна Центру, що знаходиться у номері, Гість зобов’язаний невідкладно повідомити про це чергового адміністратора та відшкодувати вартість такого пошкодженого (втраченого) майна згідно з діючим Прейскурантом компенсації пошкодженого майна.
7.1.7. У випадку виявленні факту куріння в номері, Гість повинен відшкодувати вартість обробки номеру від тютюнового диму згідно з діючим Прейскурантом компенсації пошкодженого майна.
7.1.8. Гість несе відповідальність за майно Центру, що знаходиться в номері, в якому він проживає, відповідно до чинного законодавства України та пунктів 9.5. – 9.7. даних Правил.
7.1.9. У разі, якщо під час проживання у Центрі Гість загубив власні речі, Гість повинен якомога скоріше повідомити про це чергового адміністратора. Якщо до закінчення строку проживання в Центрі Гість не повідомив про втрачені речі, вважається, що його речі не були втрачені чи пошкоджені.

7.2. Гість має право:
7.2.1. Замовляти та отримувати додаткові платні та безкоштовні послуги, звернувшись заздалегідь у розумний строк, необхідний виконавцю для підготовки до надання послуги, по телефону +38 (050) 500 02 88 до чергового адміністратора.
7.2.2. На пересилку забутих у Центрі речей за його письмовим запитом та за його власний рахунок.
7.2.3. При виявленні недоліків у наданій послузі, невідповідності послуги, Гість має право висловлювати свої зауваження, претензії або пропозиції адміністрації Центру та вносити їх у книги відгуків та пропозицій.
7.2.4. Центр повинен ужити заходів щодо усунення недоліків наданої послуги з моменту пред’явлення Гостем відповідної вимоги.
7.2.5. Гроші, сплачені Гостем за послуги, що не були надані, повертаються протягом 7 банківських днів від моменту досягнення відповідної домовленості на підставі документів, що підтверджують укладання та розірвання договору про надання послуг.

7.3. Гостю заборонено:
7.3.1. Заносити і зберігати в номерах речовини, матеріали і речі, що є небезпечними для життя та здоров’я людей;
7.3.2. Тримати в номері тварин та птахів;
7.3.3. Користуватися електричними приладами, що не входять до комплектації номеру (праска, кип’ятильник та інші електроприлади, що можуть нанести шкоду устаткуванню номера).
7.3.4. Залишати в номерах Центру сторонніх осіб на період своєї відсутності без попередження адміністрації Центру;
7.3.5. Залишати в номері сторонніх осіб після 23:00;
7.3.6. Передавати іншим особам картку-ключ від свого номеру.
7.3.7. Курити у номерах, коридорах, барах, залах ресторану та інших приміщеннях Центру, окрім спеціально відведеного місця.
7.3.8. Вживати алкогольні або наркотичні засоби чи знаходитися на території Центру в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння.
7.3.9. Вживати на території комплексу їжу, привезену із собою.

 

8. ПРАВА ТА ОБОВ’ ЯЗКИ ЦЕНТРУ
8.1. Центр зобов’язаний:
8.1.1. Забезпечити оформлення Гостей, які прибувають та вибувають із Центру у часи роботи Служби прийому та розміщення, а саме з 08:00 до 20:00.
8.1.2. Забезпечити високий рівень обслуговування гостей.
8.1.3. Довести до відома Гостя інформацію про Центр у доступній наочній формі шляхом розміщення у зручному для огляду місці наступних даних:
• Дані про Центр як юридичну особу, його юридичну адресу і номер телефону;
• Копія сертифіката на послуги, що підлягають обов’язковій сертифікації;
• Копії ліцензій на види діяльності, що підлягають ліцензуванню;
• Дані про типи та вартість номерів (місць в номері) та пакетовані послуги;
• Перелік та ціни на основні та додаткові послуги, що надаються Центром;
• Відомості про форму та порядок оплати послуг;
• Перелік категорій осіб, що звільнені від сплати туристичного збору згідно пп. 268.2.2 Податкового Кодексу України;
• Відомості про режим роботи розташованих в Центрі закладів (підприємств) харчування, зв’язку, побутового та інших видів обслуговування;
• Відомості про державні органи, що здійснюють захист прав споживачів;
• Правила користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затверджені наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. № 19;
• Закон України «Про захист прав споживачів»;
• Правила проживання та перебування в SHAMBALA WELLNESS CLUB.
8.1.4. Забезпечити надання гостям наступних безкоштовних послуг:
• виклик невідкладної медичної допомоги;
• користування праскою у спеціально відведеному приміщенні (приміщення на другому поверсі);
• послуга «Будильник»;
• виклик таксі;
• камера зберігання багажу;
• паркування автотранспорту Гостя.

8.1.5. Забезпечити наявність у кожному номері внутрішніх правил  «Шамбала етикет», інструкції щодо дій в екстремальних ситуаціях, Пам’ятки Гостя, де вказано графік роботи підрозділів та час надання послуг, внутрішній телефонний довідник та ін.
8.1.6. Забезпечити заміну постільної білизни, рушників та туалетних речей у наступному порядку: у номерах категорії Люкс, Покращений та Стандарт – за необхідності, але не рідше ніж 1 раз на 3 дні.
8.1.7. Адміністрація Центру несе відповідальність за комплектність і справність обладнання в номерах, а також за якість підготовки номеру/місця до заселення. Якість підготовки номеру/місця до заселення перевіряється адміністрацією згідно затвердженого порядку.
8.1.8. У разі виявлення забутих речей Центр зобов’язаний негайно повідомити про це Гостя-власника речей, за умови, що їх власник достовірно відомий. Якщо Гість вже покинув територію Центру, то знайдені речі оформлюються «Актом виявлення забутих речей», реєструються в «Журналі реєстрації забутих речей» та передаються на зберігання до камери схову. Зберігання та утилізація забутих Гостями речей регламентується «Правилами реєстрації, зберігання та повернення забутих гостями речей», що затверджені наказом директора ТОВ «Клуб Шамбала».
8.1.9. Центр не несе відповідальність за збитки, спричинені життю, здоров’ю або майну Гостя/Замовника, які виникли у зв’язку з перебуванням в його номері у присутності Гостя або за його відсутності сторонніх осіб та осіб, незареєстрованих в номері, а також з порушенням Гостем/Замовником даних Правил.
8.1.10. Для висловлення Гостем пропозицій, скарг та відгуків Центром на прохання Гостя надаються книги відгуків та пропозицій, які розміщуються на стійці реєстрації гостей, на стійці SPA у wellness-барі та ресторані Центру.
8.1.11. Вжити заходів щодо усунення недоліків наданої послуги з моменту пред’явлення Гостем відповідної вимоги.
8.1.12. Скарги і заяви Гостей повинні розглядатися адміністрацією Центру згідно діючого законодавства України.

8.2. Центр має право:
8.2.1. З метою забезпечення встановлених правил проживання та безпеки Гостей, співробітники Центру, в разі необхідності, можуть перевірити наявність у Гостей картки-ключа від номеру.
8.2.2. Обмежити доступ сторонніх осіб на територію Центру; відмовити в доступі у номери Центру стороннім особам без супроводу осіб, які мешкають в Центрі.
8.2.3. Своєчасно, у строки, встановлені даними Правилами, отримувати від Гостя оплату всіх наданих йому основних та додаткових послуг.
8.2.4. Відмовити у наданні послуг Гостям за відсутності безумовних гарантій оплати.
8.2.5. Вести список небажаних Гостей.
8.2.6. Відмовити у поселенні у наступних випадках:
– Гість, занесений до списку небажаних Гостей Центру;
– У інших випадках, передбачених законодавством України.
8.2.7. Вимагати виконання Гостем вимог даних Правил та чинного законодавства України.
8.2.8. Якщо Гість неодноразово порушує правила проживання у Центрі або знаходження на його території під час отримання певних процедур, що призводить до матеріальних збитків або створює загрозу життю та здоров’ю інших Гостей чи певні незручності для них, Центр має право відмовити у поселенні, наданні послуг або здійснити виселення Гостя.

9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОСТЯ
9.1. У випадку втрати Гостем або пошкодження ним майна, що є власністю Центру, працівниками Центру складається «Акт про спричинення збитків», нанесених Гостем внаслідок втрати/пошкодження майна (надалі – Акт).
9.2. В Акті обов’язково повинні міститися наступні відомості:
– № готельного номеру, в якому проживає Гість;
– дата складання Акта;
– перелік членів комісії з боку Центру, що беруть участь в огляді номеру;
– прізвище, ім’я та громадянство Гостя;
– перелік майна, яке було пошкоджено/втрачено, опис пошкоджень;
– вартість збитків внаслідок втрати (пошкодження) майна.
9.3. Акт підписується зі сторони Центру членами комісії, що брали участь в огляді номеру, та Гостем.
9.4. Якщо Гість відмовляється від підписання Акту, Акт вважається складеним належним чином без підпису Гостя.
9.5. Гість зобов’язаний відшкодувати Центру вартість пошкодженого (втраченого) майна, перелік та вартість якого вказані у Акті.
9.6. Вартість майна компенсується в розмірі, який зазначений в Прейскуранті компенсації пошкодженого майна Центру.
9.7. Матеріальна шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала (Стаття 1166 ЦК України).
9.8. У випадку, якщо оформлення проживання Гостя було здійснено через Замовника, Гість та Замовник несуть солідарну відповідальність за майно Центру, що було втрачене (пошкоджене) таким Гостем.
9.9. Погоджуючись з цими Правилами, Гість уповноважує Центр та надає право уповноваженим службам Центру на підставі Акту, складеного згідно з вимогами пунктами 9.1. – 9.6. Правил, на відшкодування з карткового рахунку Гостя (якщо Гостем надані дані кредитної картки) вартості втраченого та/або пошкодженого майна, що знаходиться в номері, в якому проживав такий Гість, що не була відшкодована Гостем при виселенні з Центру.
9.10. В разі виявлення факту куріння у номерах, коридорах, барах, залах ресторану та інших приміщеннях Центру, окрім спеціально відведеного місця, Центр має право стягнути з Гостя вартість обробки приміщення від тютюнового диму, яка становить 5 000,00 грн. При повторному порушенні правил адміністрація центру залишає за собою право відмовити Гостю у подальшому перебуванні без повернення сплачених коштів.
9.11. В разі вживання Гостем алкогольних напоїв або наркотичних засобів на території Центру та в його приміщеннях, або знаходження Гостя у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння адміністрація центру залишає за собой право відмовити у подальшому перебуванні без повернення сплачених коштів.
9.12. Після всіх терапевтичних процедур, пов’язаних з промасленням, Гостям рекомендується скористатися душем в терапевтичному блоці та ретельно змити з тіла і голови масло. В силу специфіки роботи аюрведичного Центру, у разі пошкодження текстильних виробів, адміністрація Центру залишає за собою право виставити Гостю рахунок за додаткове прання та відновлення текстилю (халат, рушники, постільна білизна).

10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ
10.1. Центр відповідає за втрату грошей, інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) лише за умови, що вони були передані Центру на зберігання та знаходяться у відведеному для зберігання приміщенні або в камері схову.
10.2. У разі перебування в номері Гостя сторонньої особи, адміністрація Центру не несе відповідальності за речі Гостя.
10.3. За умови невиконання повністю або частково договірних зобов’язань, пов’язаних iз наданням послуг, Центр має відшкодувати Гостю/Замовнику завдані цим збитки. Центр звільняється від відшкодування збитків, якщо невиконання договірних зобов’язань сталося через настання непередбачених (форс-мажорних) обставин або через порушення Гостем/Замовником даних Правил проживання та перебування у SHAMBALA WELLNESS CLUB.

кнопка для поширення у twitter кнопка для поширення у facebook